lördag 22 november 2008

Jäklar..........

Har precis missat världscupen i skidor fast jag skulle komma ihåg det å mysa framför teven.....................Det var ju tur att man slapp se när Kalla vann:(. Istället var jag å tittade på pappas nya bil,en riktig pärla!
Å så tycker jag självklart synd om Anna som åkte ur Idol igår mot Johan som glider på ett bananskal genom varje fredagsprogram å borde åkt för länge,länge sen!!!!!!!!!!!Jäkla fjortis!Det börjar likna Lilla Idol...Ja ja,lite arga ord från mig idag men det kan inte hjälpas...Ikväll blir d väl Larz Kristerz igen å lite snacks kanske.Tror förresten,från d ena till det andra,att jag ska börja slå inte lite klappar....Hej hej!

1 kommentar:

Lena sa...

JA det var såå spännande. Först Kalla och sen Marcus Hellner !! Vilken svenskdag !!! Håller med dig om Johan, börjar bli trött på "pojkspolingen". Nu är det hans tur att åka ut. Ska ner till Håkan och Katrin och se på Larz Kristerz i kväll. Uffe är i Norge. Kram