fredag 19 december 2008

Glädje och sorg.....

Hej hallå!Ja det var ett tag sen jag bloggade.Jag har inte riktigt varit mig själv senaste veckan!Den har pendlat från gråt till skratt och mitt humör har inte varit att leka med!När man inte mår så bra så får ju tyvärr dom närmaste lida för det!Men tiden går och det ska väl bli bättre...Det som gjort att jag iallafall emellan åt skrattat är tanken på att jag i helgen faktiskt var med om min bästa väns lyckligaste ögonblick!Jag önskar henne allt gott i framtiden och att hon verkligen får vara lycklig med sin fina,underbara familj!(Vad "gråten" handlar om kan vi ta vid ett senare tillfälle när jag känner för det!!)Kram kram på er!

3 kommentarer:

Lena sa...

Tänker på er så mycket ! Ska bli kul att ses i jul ! Kram Bästa vännen

Jenny sa...

Tråkigt att du/ni har sorg. Tänker på er och hoppas att det snart ser ljusare ut. Kram Jenny.

Jenny sa...

Förresten - var är utmaningen?