lördag 21 februari 2009

Efter 2 månader....

Här kommer mitt inlägg som betyder att jag är redo!Har fått en utmaning av Lena och ska försöka svara på den...

4 favoritprogram:
-På spåret
-Cityakuten
-Mannen som talar m hundar:Ceasar ?
-skidskyttetävlingar

4 saker som jag gjorde igår:
-jobbade
-var på hörcentralen
-åt på kina i mora
-tittade på skavlan och på spåret

4 saker jag längtar till:
-Madonna 9nde augusti
-festveckan i särna v 29
-att bli moster...
-en hemlighet som bara mina närmaste vet...

4 favoritrestauranger:
-restaurang a ´la Tobbe..
-Lammet och Grisen i Sälen
-Kina i Mora
-mamas place

4 saker på min önskelista just nu:
-att mina nära & kära får må bra!
-att "d" ska komma.....
-money,money,money....
-att saker å ting ska ordna sig...

4 personer jag utmanar blir svårt eftersom alla redan har utmanats men Proppis kan väl försöka iallafall.....

Inga kommentarer: